Wednesday 8 August 2012

"..Με έκανε να δώσω άλλη αξία στα πράγματα.."

"..Μένοντας άνεργος, χωρίς τακτικό πλέον εισόδημα και κάποιο "σίγουρο μέλλον", έφτασα να κάνω μια απροσδόκητη παρατήρηση. Θυμήθηκα παλιότερες εποχές όταν είχα σταθερό μισθό και πολύ λιγότερα έξοδα (π.χ. δεν είχα ενοίκιο), πως ένιωθα ότι τα οικονομικά μου ήταν περιορισμένα, και πράγματι δεν μου έμενε δεκάρα στην άκρη κάθε μήνα. Κατά έναν περίεργο τρόπο, τώρα που ήμουν πια άνεργος, δεν αισθανόμουν έτσι, άσε που στο πορτοφόλι μου βρίσκονταν πάντα κάποια χρήματα για να κάνω εκείνα που χρειαζόμουν.. Συνειδητοποίησα επιπλέον ότι δεν είχα πια κανένα αίσθημα έλλειψης, ούτε σκεφτόμουν πια συνεχώς πως δεν μου φτάνουν, ενώ "έπιανα" τον εαυτό μου να αισθάνεται πιο .."εύπορος" και άνετος.  Ίσως το γεγονός ότι βρέθηκα σε πολύ δύσκολη κατάσταση για ένα διάστημα, να με έκανε να δώσω άλλη αξία στα πράγματα, να αποκτήσω άλλη εκτίμηση...  Δεν ξέρω τι συνέβη ακριβώς, πάντως κατάλαβα ότι η όψη της ζωής επηρεάζεται περισσότερο από το πως αισθάνεσαι και λιγότερο από το τι συμβαίνει πραγματικά γύρω σου..."
Ν.Κ. ετών 45

No comments:

Post a Comment