Saturday 11 August 2012

"Η καταστροφή με ενέπνευσε να αλλάξω την ζωή μου.."

"Στις 2 Ιανουαρίου 2001 πήρα μία απόφαση που θα άλλαζε την ζωή μου για πάντα. 

Την ημέρα εκέινη δούλευα σχεδόν 14 νύχτες στην σειρά. Μετά από μήνες σκληρής δουλειάς συνειδητοποίησα ότι ο τρόπος ζωής μου και το εισόδημά μου δεν βελτιωνόταν.  
Είχα 3 σπίτια που είχα πάρει με 3 μεγάλα δάνεια και τις τελευταίες 4 βδομάδες όλοι οι νοικάρηδες είχαν φύγει από τα σπίτια ταυτόχρονα. Ήμουν άρρωστος, πολύ κουρασμένος και μόνος (είχα χωρίσει με την κοπέλα μου 2 χρόνια πριν).
Επιπλέον το πετρέλαιο θέρμανσης τελείωνε και είχα ξεπαγίασει από το κρύο. Αποφάσισα να πάω στην μητέρα μου για επισκεψη και για να ζεσταθώ λίγο. Είχα έναν φάκελο με 1600 λίρες στην πόρτα του αυτοκινήτου, για να καλύψω μερικά από τα χρέη. Ο λογαριασμός της τράπεζας ήταν ήδη μείον 2100 λίρες!
Μπήκα στην Μερσεντές μου c250 με στερεοφωνικό 4000 λιρών, με νέο ταρίφα για το Ταξί και νέα ταμπέλα αξίας σύνολο 400 λιρών. Ναι, ήμουν ταξιτζής και εκέι έμενα τις περισσότερες ώρες τελευταία. Αρχισα να οδηγώ για περίπου 1 χιλιόμετρο από το σπίτι, όταν παρατήρησα τα αυτοκίνητα να μου αναβοσβήνουν τα φώτα.
Είδα καπνό από το πορτμπαγκάζ. Έκανα το λάθος να το ανοίξω και οι φλόγες ξεπήδησαν. Άρπαξα τον πυροσβεστήρα και προσπάθησα να την σβήσω, αλλά μέσα σε 3 λεπτά το αμάξι, τα κλειδιά από τα 3 σπίτια, τα λεφτά μου, το δερμάτινο μπουφάν μου, το στέρεο, όλα καταστράφηκαν ολοσχερώς. 


Σε 10 μόνο λεπτά μου φάνηκε ότι η ζωή μου έγινε στάχτες και καπνός στην κυριολεξία!

Τότε, σε αυτό το σημείο, εκείνη την στιγμή πήρα την απόφαση να φύγω μακριά από όλη αυτή την μίζερη ζωή και αυτό ακριβώς έκανα. Το ταξίδι αυτό εμελλε να αλλάξει την ζωή μου έτσι που ούτε καν το είχα ονειρευτεί.

Η στιγμή καταστροφής με ενέπνευσε να αλλάξω την ζωή μου, να αφήσω τα πάντα πίσω και να ξαναρχίσω από την αρχή. 


Πήγα στην Αμερική. Εκεί γνώρισα την γυναίκα μου και η γνωριμία αυτή κατέληξε σε 3 υπέροχα αγόρια, ενώ η ζωή μου δεν ήταν ποτέ πια η ίδια! "
Σωτήρης Μπ.

No comments:

Post a Comment