Wednesday 8 August 2012

"Προσευχήθηκα γιατρέ μου.."

"Είμαι ένα άτομο με πολύ πίστη στον Θεό. Και όποτε μου έχουν έρθει δύσκολα με την προσευχή έχουν γίνει θαύματα στην ζωή μου. Από μικρή είχα ένα πρόβλημα με τις ελιές σε όλο μου το σώμα. Πριν λίγα χρόνια μία ελιά μεγάλη στην μύτη μου άρχισε να αλλάζει χρώμα. Επισκέφτηκα τον γιατρό και μου είπε είναι κακοήθης και δεν έδειχνε καθόλου καλά.Μου είπε θα χρειαστεί να κάνω επέμβαση. Από εκείνη την στιγμή άρχισα να προσεύχομαι με μια πολύ συγκεκριμένη προσευχή που ήξερα ότι κάνει θαύματα. Ελεγα την προσευχή συγκεντρωμένη στο πρόβλημα κάθε μέρα 7 φορές. Σε μία εβδομάδα η ελιά είχε αρχίσει να συρρικώνεται και τελικά πολύ σύντομα εξαφανίστηκε από την μύτη αφήνωντας ένα μικρό μόνο σημάδι σαν ουλή. Πήγα στον γιατρό και έμεινε με το στόμα ανοιχτό. Τι έγινε μου είπε. Προσευχήθηκα γιατρέ μου του είπα. Ανασηκώθηκε στο γραφείο και χτύπησε τα χέρια επάνω. Πιστεύετε στην προσευχή; Τον ρώτησα. Πιστεύω μου είπε. Είναι το καλύτερο φάρμακο. Συνέχισε να προσεύχεσαι. [..]
Αυτό που θα ήθελα να πω στον κόσμο είναι ότι και να του συμβεί να πιστεύει στον Θεό και να προσευχεται σε αυτόν. Ζήτα και θα σου έρθει αυτό που επιθυμείς."

Ρίτα Γ. - Ετών 84

No comments:

Post a Comment